Toyota Hilux, ulubiony pick-up wielu kierowców zyskał lepsze właściwości jezdne oraz mocniejszy silnik. W najnowszej wersji zmiany zaszły także w wyglądzie i wyposażeniu pojazdu.

Przód samochodu został zaprojektowany na nowo. Zmieniono zderzak i atrapę chłodnicy. Opcjonalnie dostępne będą światła LED z przodu i z tyłu, czarne aluminiowe 18" felgi oraz trzy nowe metalizowane kolory lakieru - Emotional Red II, Dark Blue i Oxide Bronze.

We wnętrzu odświeżono wygląd zegarów i dodano nowy ośmiocalowy ekran na konsoli centralnej, wyposażony w mechaniczne przyciski ułatwiające obsługę podczas prowadzenia na nierównym terenie.

Dzięki zmianom wprowadzonym w zawieszeniu oraz układzie kierowniczym, auto stało się bardziej komfortowe. Zarówno z przodu jak i z tyłu udoskonalono resory i amortyzatory, dzięki czemu jazda jest bardziej płynna. Poprawiono także szybkość reakcji na pedał przyspieszenia oraz działanie systemu stabilizacji pojazdu. Samochód otrzymał również nowy system monitorowania kąta skrętu kół w czasie manewru.

Gama silników została wzbogacona o nowy, mocniejszy silnik  diesla o pojemności  2.8 litra generujący moc 204 KM. Jak podaje producent auto zużywa średnio od 7,8 litra na sto km w cyklu mieszanym, a od zera do setki rozpędza się w 10 sekund. Nowa jednostka współpracuje z manualną lub automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach.

Sprzedaż nowego Hiluksa rozpocznie się w styczniu 2021 roku.