Poczta Polska - nowy wizerunekPoczta Polska uruchomiła pierwsze Pocztowe Strefy Finansowe czyli wydzielone, profesjonalne stanowiska do sprzedaży produktów finansowych.

W ubiegłym tygodniu ruszyło 6 stref w poznańskich i krakowskich placówkach pocztowych. Do końca marca będzie już czynnych 38 takich punktów.

Poczta rozwija sieć sprzedaży usług finansowych i otwiera Pocztowe Strefy Finansowe.

To osobne stanowiska z profesjonalną i przeszkoloną kadrą, która będzie zajmować się wyłącznie sprzedażą produktów bankowych i ubezpieczeniowych. Łącznie do 2015 roku powstanie 1000 stanowisk do sprzedaży produktów finansowych: 640 Pocztowych Stref Finansowych i 360 MikroOddziałów Banku Pocztowego.

Poczta chce zastąpić zmniejszające się wpływy z tradycyjnych usług finansowych przychodami ze sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych.

Firma zamierza sprzedawać produkty ściśle dopasowane do potrzeb klientów. Będą to konta, depozyty terminowe, kredyty konsumpcyjne, karty kredytowe i ubezpieczenia.